Մայրենի 24․12․2020

  1. Դուրս գրիր անծանոթ ու անհասկանալի բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
     
    կեռնեխ-Սև փետուրներով ու ոսկեգույն կտուցով երգող թռչուն
  2. Դուրս գրիր քեզ դուր եկած հատվածը:

    Պարոն Սմիթը ոտքը խփեց գետնին ու ասաց. «Ուզում եմ… », բայց չհասցրեց շարունակել, որովհետև կեռնեխը շատ արագ ասաց. «Ուզում եմ, որ պարոն Սմիթը բարի դառնա»:
  3. Ինքդ վերնագրիր պատմությունը։

    Կեռնեխի ցանկությունը
  4. Լրացրու բաց թողած տառերը՝ 
    կեսօր, 
    թխվածք,
    գլուխկոնծի,
    ցանկություն,
    թռչյուն:
  5. Գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները՝ գիրուկ, լաց լինել, մտածել, ցանկանալ:

    գիրուկ-Պարարտ, չաղ, գեր,
    լաց-լինել- Լալ
    մտածել- խորհել
    ցանկանալ- ուզել, ուզենալ
  6. Գրիր հետևյալ բառերի հականիշները՝ տխուր, հայտնվել, վաճառել, արագ:

    տխուր-ուրախ
    հայտնվել- անհայտանալ
    վաճառել- գնել
    արագ- դանդաղ
  7. Պատմությունից դուրս գրիր 5 ածանցավոր բառ, առանձնացրու ածանցները, այդ ածանցներով կազմիր նոր բառեր:

    կախարդական-ական-հայկական
  8. ցանկությունը-ություն- խաղաղություն
  9. հրուշակեղեն-եղեն- ոսկեղեն

  10. Գրիր շարադրություն` «Ես՝ ցանկությունների ծառի տակ» վերնագրով:
    Գրիր այնպես, որ պատումը՝
    • լինի հետաքրքիր
    • ունենա  նկարագրություններ
    • նկարագրությունները լինեն պատկերավոր
    • լինի անմիջական
    • ներկայացնի նաև զգացողություններ՝ ուրախություն, անհանգստություն, ափսոսանք և այլն:

      Ես՝ ցանկությունների ծառի տակ։

      Ես շատ ցանկություններ ունեմ, բայց ինձ համար ամենակարևոր ցանկութությունը այն է, որ մարդիկ և բնությունը համերաշխ լինեն, մարդիկ օգնեն բնությանը, իսկ բնությունը՝ մարդկանց։ Ցանկանում եմ, որ բոլոր մարդիկ սիրեն և պահպանեն բնությունը, հոգ տանեն բնության մասին, թույլ տան, որ կենդանիները հանգիստ ապրեն իրենց տանը։ Եթե մարդիկ պահպանեն բնությունը, կլինեն ավելի առողջ, բարի, խաղաղ և երջանիկ։

Leave a comment