- Դուրս գրիր անծանոթ ու անհասկանալի բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
կեռնեխ-Սև փետուրներով ու ոսկեգույն կտուցով երգող թռչուն - Դուրս գրիր քեզ դուր եկած հատվածը:
Պարոն Սմիթը ոտքը խփեց գետնին ու ասաց. «Ուզում եմ… », բայց չհասցրեց շարունակել, որովհետև կեռնեխը շատ արագ ասաց. «Ուզում եմ, որ պարոն Սմիթը բարի դառնա»: - Ինքդ վերնագրիր պատմությունը։
Կեռնեխի ցանկությունը
- Լրացրու բաց թողած տառերը՝
կեսօր,
թխվածք,
գլուխկոնծի,
ցանկություն,
թռչյուն: - Գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները՝ գիրուկ, լաց լինել, մտածել, ցանկանալ:
գիրուկ-Պարարտ, չաղ, գեր,
լաց-լինել- Լալ
մտածել- խորհել
ցանկանալ- ուզել, ուզենալ - Գրիր հետևյալ բառերի հականիշները՝ տխուր, հայտնվել, վաճառել, արագ:
տխուր-ուրախ
հայտնվել- անհայտանալ
վաճառել- գնել
արագ- դանդաղ - Պատմությունից դուրս գրիր 5 ածանցավոր բառ, առանձնացրու ածանցները, այդ ածանցներով կազմիր նոր բառեր:
կախարդական-ական-հայկական - ցանկությունը-ություն- խաղաղություն
- հրուշակեղեն-եղեն- ոսկեղեն
- Գրիր շարադրություն` «Ես՝ ցանկությունների ծառի տակ» վերնագրով:
Գրիր այնպես, որ պատումը՝- լինի հետաքրքիր
- ունենա նկարագրություններ
- նկարագրությունները լինեն պատկերավոր
- լինի անմիջական
- ներկայացնի նաև զգացողություններ՝ ուրախություն, անհանգստություն, ափսոսանք և այլն:
Ես՝ ցանկությունների ծառի տակ։
Ես շատ ցանկություններ ունեմ, բայց ինձ համար ամենակարևոր ցանկութությունը այն է, որ մարդիկ և բնությունը համերաշխ լինեն, մարդիկ օգնեն բնությանը, իսկ բնությունը՝ մարդկանց։ Ցանկանում եմ, որ բոլոր մարդիկ սիրեն և պահպանեն բնությունը, հոգ տանեն բնության մասին, թույլ տան, որ կենդանիները հանգիստ ապրեն իրենց տանը։ Եթե մարդիկ պահպանեն բնությունը, կլինեն ավելի առողջ, բարի, խաղաղ և երջանիկ։