Մայրենի 24․05․2022

  • Ներկայացրու բլոգդ
    Բարև ձեզ, Ես Հովհաննիսյան Դավիթն եմ, ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի Կրթահամալիրում 5-1 դասարանում։ Ես այսօր կներկայացնեմ իմ բլոգը։ Ես բլուգում գցում եմ իմ դասերը, նյութերը, տեսանյութներ և այլն։Ես իմ դասերը և այլն գցում եմ իմ բլոգում և մարդիկ մտնում եմ իմ բլոգ և այցելում են։ Ամեն տարի ես իմ բլոգը փոխում եմ և ավելի սիրունացնում։
  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:
    ամսաթիվը – september 3 2019
    վերնագիր և հղում – Իմ անսովոր սեպտեմբերի 1-ը
  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու:
    Ես բոլոր բաժիները օկտագործում եմ։

  • Արդյոք բլոգդ համապատասխանում է Սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջներին, ինչ առաջարկներ ունես կարգի հետ կապված։
    ոչ

  • Ներկայացրու որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում և գրիր, թե ինչու ես հավանում:
    Ես հավանել եմ Խորեն Սարգսյանի բլոգը, որովհետև շատ են դասերը այնտեղ գցած և իր բլոգը շատ կոկիկ և գեղեցիկ է։
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

    Իմ ծնողները շատ ուրախ են իմ բլոգից որ ես իմ բոլոր դասերը գցում եմ այստեղ։

Leave a comment