Имя числительное

Запишите словами
8 – восемь
11 – одиннадцать
17 – семнадцать
60 – шестьдесят
80 – восемьдесят
365 – триста шестьдесят пять
413 – четыреста тринадцать
515 – пятьсот пятнадцать
699 – шестьсот девяносто девять
719 – семьсот девятнадцать
79 – семнадцать девять
800 – восемьсот
988 – девятьсот восемьдесят восемь

Բայի դիմավոր ձևեր

2․ Կազմել հետևյալ բայերի անկատար ներկա և անկատար անցյալ ժամանակաձևերը՝ սիրել, երգել, խաղալ, կարդալ, հանգչել, դիպչել, կորչել, գտնել, ընկնել, վախենալ, վերադառնալ, սարսափեցնել, եռացնել, ուտեցնել, թռցնել։

Օրինակ՝ սիրում եմ, սիրում ես, սիրում է- սիրում ենք, սիրում եք, սիրում են- անկատար ներկա

սիրում էի, սիրում էիր, սիրում էր- սիրում էինք, սիրում էիք, սիրում էին- անկատար անցյալ

սիրել ես, սիրել է, սիրել ենք, սիրել եք, սիրել են
սիրել էի, սիրել էիր, սիրել էր, սիրել էինք, սիրել էիք, սիրել էին

երգել ես, երգել է, երգել ենք, երգել եք, երգել են
երգել էի, երգել էիր, երգել էր, երգել էինք, երգել էիք, երգել էին

խաղում եմ, խաղում ես, խաղում է, խաղում ենք, խաղում եք, խաղում են
Խաղում էի, խաղում էիր, խաղում էր, խաղում էինք, խաղում էիք, խաղում էին

կարդում եմ, կարդում ես, կարդում է, կարդում ենք, կարդում եք, կարդում են
կարդում էի, կարդում էիր , կարդում էր, կարդում էինք , կարդում էիք, կարդում էին

հանգչում, եմ, ես, է — հանգչում, ենք, եք, են
հանգչում, էի, էիր, էր — հանգչում, էինք, էիք, էին

դիպչում, եմ, ես, է — դիպչում, ենք, եք, են
դիպչում, էի, էիր, էր — դիպչում, էինք, էիք, էին

կորչում, եմ, ես, է — կորչում, ենք, եք, են
կորչում, էի, էիր, էր — կորչում, էինք, էիք, էին

գտնում, եմ, ես, է — գտնում, ենք, եք, են
գտնում,էի, էիր, էր — գտնում, էինք, էիք, էին

ընկնում, եմ, ես, է — ընկնում, ենք, եք, են
ընկնում, էի, էիր, էր — ընկնում, էինք, էիք, էին

վախենում, եմ, ես, է — վախենում, ենք, եք, են
վախենում, էի, էիր, էր — վախենում, էինք, էիք, էի

վերադառնում, եմ, ես, է — վերադառնում, ենք, եք, են
վերադառնում, էի, էիր, էր — վերադառնում, էինք, էիք, էին

սարսափեցնում, եմ, ես, է -սարսափեցնում, ենք, եք, են
սարսափեցնում, էի, էիր, էր -սարսափեցնում, էինք, էիք, էին

եռացնում, եմ, ես, է — եռացնում, ենք, եք, են
եռացնում,էի, էիր, էր — եռացնում, էինք, էիք, էին

ուտեցնում, եմ, ես, է — ուտեցնում, ենք, եք, են
ուտեցնում, էի, էիր, էր — ուտեցնում, էինք, էիք, էին

թռցնում, եմ, ես, է — թռցնում, ենք, եք, են
թռցնում, էի, էիր, էր — թռցնում, էինք, էիք, էին